بیتــانوشت

خط خطی های گاه و بي-گاه من...

 

عجب صبري خدا دارد

April 16, 2007

›› مي خواستم مثل بچه مدرسه اي ها كه هي الكي بهونه مي گيرن: "خانوم تو رو خدا امروز امتحان نگير، خانوم باشه برا جلسه بعد و ..."! امروز امتحان ندم و بندازم براي سه شنبه. اما استاد عزيزم اصرار كرد و بالاخره امتحان رو دادم. نتيجه اي كه گرفتم براي خودم هم عجيب خوب! بود، 60 تكنيك نانچاكو در 1 دقيقه و 44 ثانيه: ركورد بچه ها رو شكستم!

كمربند زرد انجمن دفاع شخصي و نانچاكو ايران از آنِ من شد!
اينم نشان مخصوصمونه كه پشت لباس منم هك شده:

مامان گفت: "يه موقع فكر نكني فتح خيبر كرديها"، گفتم: "خودم مي دونم مادر من"!!


›› دلم خون شد... نمي تونم ننويسم كه به بهانه امر به معروف و نهي از منكر بندگان خدا رو مي گيرند و اذيت مي كنند. چهار سال پيش چند تا از اين برادران بسيجي در كرمان به آزار و مزاحمت تنها كفايت نكردند و فرمان خدا رو با دستان مبارك خودشون اجرا كردند تا عبرتي باشد براي ديگران!
اين گروه محفلي طي چند ماه 5 نفر كه 2 زن و 3 مرد جوان بودند در راستاي پاكسازي شهر كرمان و كلا" جامعه از فساد و بي بندوباري! ربودند و حكم اعدام رو به شيوه هاي مختلف براشون اجرا كردند.
مصيب را زنده بگور كردند، محسن را خفه، جميله را سنگسار كردند چون ازداوج كرده بوده است! اي خدا...
از همه جگرسوزتر شهره و محمدرضا هستند كه سه ماه از عقدشان مي گذشته ولي برادران گمان كرده اند كه با هم روابط نامشروع دارند!!! اونها رو اول خفه كرده اند و بعد ماشينشون را به آتش كشيده اند. يكي از پرسنل مركز كنترل فرماندهي ناجا در رأس اين گروه زحمت مي كشيده است! يهو ياد حرف يكي از ضاربان سعيد حجاريان افتادم كه در دادگاه فرمايشي گفت: "من موتور رو مي روندم و دوستم پشت من سوار بود. جلوي شوراش شهر كه رسيديم حجاريان داشت ميرفت، موتور رو نيگه داشتم. دوستم از موتور پياده شد و زحمت شليك رو كشيد"!

و اما امروز چي خوندم: ديوان عالي کشور دیروز حکم تبرئه گروه 6 نفره بسيجيان پايگاه‌ مقاومت‌ بسیج کرمان و عاملان قتل هاي محفلي که چهار سال پیش به وقوع پیوسته بود را تایید کرد. قاتلان پنج زن و مرد کرمانی و وکلای آنها در دادگاه ادعا کرده اند که براساس سخنرانی آيت الله محمدتقی مصباح يزدی در کرمان و دستور فرمانده بسيج منطقه به اين نتيجه رسيده اند که قربانيان مهدورالدمند و به اين جهت، به تکليف شرعی خود عمل کرده و برای ريشه کن کردن فساد دست به این قتلها زده اند!!!

چي بگه آدم؟ به كي بگه آدم؟ غير از خدا صداي كي بزنم؟ به خدا چي بگم؟:
خدا جون قربونت برم، عجب صبري داري...
داستان غم انگيز شهره و محمدرضا كه براي ديدن خونه اي ميرفتند كه قرار بود خونه عشقشون باشه
اعترافات تكان دهنده باندي كه تبرئه شد چون امر خدا را اجرا كرده بود
عنكبوتها مي مانند


Labels:

بیتـــــا  در ساعت 12:10 AM خط خطي كرده لينك ثابت

شرح 1 پيام رسيده:

  • در April 16, 2007 at 5:05 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    اوه ماي گاد !
    رزمي كار بودي و صداشو در نمي آوردي

    ايول حاج مجيد سوزوكي ! ايول

    اين حاج مجيد سوزوكي رو از فيلم اخراجي ها ميگمها..توي اون ميگفت

    واسه بقيه خبرهايي هم كه نوشته بودي هيچچي نگم راحتترم .. به ياد اون دختره افتادم كه شونزده سالش بود و چون ميخواستند اعدامش كنند شناسنامش رو دستكاري كردند

    الملك يبقي مع الفكر و لا يبقي مع الظلم

     

Post a Comment

درباره من

تصوير من

تماس با من:


معمولا سر مي زنم:

لينك به جاهاي خوب:

آخرين 140 كاراكتر من در تويتر:

خط خطي هاي گذشته:

بايگاني:

لوگو دوستان:

فرهنگ لغات چند زبانه پاليز
آنتي فيلتر فقط اينجا
طنز نوشته هاي يك ديب دميني شيطون