بیتــانوشت

خط خطی های گاه و بي-گاه من...

 

جوجه طلايي

March 11, 2007


يكي دو روز خاله جونم اينا مي رفتند پيش داداشم، منم باهاشون رفتم سفر. هم فال بود و هم تماشا. مخصوصا اينكه يه جوجه كوچولوي يه روزه خيلي ماماني خريده بود، گذاشته بودش توي آكواريوم بغل تختشون توي اتاق خواب! خانومش گفت ديشب داداشت پاك منو فراموش كرده بود، تا صبح جوجه رو توي لباسش گذاشت و نازش كرد كه ساكت بشه و بخوابه. خاله جون بهش گفت تو خجالت نمي كشي؟ جوجه بازي مي كني؟ الان بايد بچه ات رو بغل كرده باشي نه يه جوجه مرغ رو...! اونم با خونسردي هميشگيش گفت اينو خريدم كه با خانومم بچه داري رو تمرين كنيم، اگه خيلي وحشتناك بود كه انصراف ميديم، اگه نه كه شايد تصميم بگيريم ما هم جوجه دار بشيم!!!

›› عكس جوجوهه رو، گذاشتمش اون بالا!

بیتـــــا  در ساعت 1:20 AM خط خطي كرده لينك ثابت

شرح 5 پيام رسيده:

  • در March 11, 2007 at 3:20 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    salam! man ham ham kheili juje dust daram! migan adamayi ke dust daran to khune heyvunat negahdari konan adamaye mehrabuni hastan!

     
  • در March 11, 2007 at 5:45 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    هان
    مسافرت بودي ؟ خوش گذشت و اينا
    ------------
    اه اه اه !! اينكه جوجه مرغه ! جوجه مرغ خنگه ... اردك خوبه
    ------------
    ياد نوك طلا توي خونه مادربزرگه افتادم
    -----------------
    اين هم از بچه همسايه ست
    يه شب هم ور دل من خوابيد ..هي ميمومد بغل قلبم... شايد چون ضربان داره فكر ميكرده مامانش هستم
    --------
    وگوبم اين جوجه ماشيني ها هم بدبخت هستن ها ! زير بته عمل ميان ! مامان بابا هم ندارند
    -----
    عكس جوجه اردكه
    http://i17.tinypic.com/4hm673l.jpg

     
  • در March 13, 2007 at 12:02 AM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام خسته نباشید
    میگم چند روز نبودید

    من مرغ و خروس رو ترجیح میدم به اردک
    آخه ارد ک کثیفه
    با عرض معذرت از بقیه !

     
  • در March 13, 2007 at 3:26 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام
    خوش ميگذره؟ دلم تنگ شده بود گفتم بيام يه سري بهت بزنم. از بلاگ تك كه رفتي انگار خونت دور شده.
    فقط يه چيزي به برادر بفرمايين اگه هزار تا از اين جوجه ها رو هم به سر منزل مقصود برسونه بازم به اندازه زحمت يه روز بچه داري نميشه.
    موفق. مويد. پيروز

     
  • در March 14, 2007 at 11:14 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    آخی چه بچه خرس نازی ، منم از این گربه ها زیاد داشتم و معمولا" سر 2 روز میمردند ! ولی انشالله این عمر طولانی داشته باشه...

     

Post a Comment

درباره من

تصوير من

تماس با من:


معمولا سر مي زنم:

لينك به جاهاي خوب:

آخرين 140 كاراكتر من در تويتر:

خط خطي هاي گذشته:

بايگاني:

لوگو دوستان:

فرهنگ لغات چند زبانه پاليز
آنتي فيلتر فقط اينجا
طنز نوشته هاي يك ديب دميني شيطون