بیتــانوشت

خط خطی های گاه و بي-گاه من...

 

به اكنون اعتماد نكن

March 2, 2007

Ready for the Day by Bryan Larsen © 2006


نيمه شبي دانشجو در خانه استادش را زد.
-"قدرت تمركز جواس ندارم! نمي توانم مسائلي را كه از من خواسته ايد، حل كنم."
استاد گفت: "مي گذرد. تحت تأثير احساس فعلي ات قرار نگير و به تلاشت ادامه بده."
چند هفته بعد دانشجو دوباره به خانه استادش رفت.
"دارم موفق مي شوم! آشفتگي روحم كمتر شده و آز آنچه مي خواهم، مطمئن ترم. مي توانم مسائلي را كه از من خواسته ايد به راحتي حل كنم."
استاد گفت: "مي گذرد. تحت تأثير احساس فعلي ات قرار نگير و به تلاشت ادامه بده."!!
‹از كتاب پدران، فرزندان، نوه ها نوشته پائولو كوئليو›

حاشيه ميرويم: ديروز ساعت هشت و نيم آزمون ارشد بود. من هم خيلي سروقت، حدودا" ساعت هشت و بيست و هفت-هشت دقيقه سر جلسه حضور بهم رسانيدم! به جز كلوچه كوچيك نيم وجبي كه دادند و فكر مي كردم بزرگتر از اينا باشه! جاي همه خالي. سوالهاي زبان سخت بود، اما فكر كنم خيلي بد نزدم. آزمون استعداد تحصيلي رو هم فكر كنم به كمك هوش سرشار خدادادي! خوب زده باشم. رياضي رو اگه منفي نزده باشم شانس آوردم! بهرحال وقت و سرمايه اي صرفش نكردم. نكته مثبتش اين بود كه فهميدم كه قبول شدن نبايد خيلي سخت باشه و اگه روزي روزگاري دوباره هوس كنم فوق شركت كنم، همين MBA رو بخونم كه امسال شركت كردم، چون فكر كنم رشته جالبيه.

Labels:

بیتـــــا  در ساعت 9:33 PM خط خطي كرده لينك ثابت

شرح 4 پيام رسيده:

  • در March 2, 2007 at 11:22 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    Salam , az to baeed nist, man ke delam roshan hatman ghabol mishi :) be har hala vasat arezoye movafaghiat mikonam :)

     
  • در March 3, 2007 at 1:53 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام بيتا خانوم
    از اين كنكور گرفتن ايراني ها نااميد نباش. شايد قبول شدي. ما كه دعا مي كنيم. فقط يادت نرفته كه استاد چي گفت: تحت تاثير احساس فعلي ات قرار نگير و به تلاشت ادامه بده. موفق باشي. ( اين سرويس بلاگ پست داره لج منو درمياره.)

     
  • در March 3, 2007 at 7:34 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    در نتیجه قبولیتون را تبریک میگم :دی

     
  • در March 5, 2007 at 11:11 AM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام خوبي
    يه جزوه فارسي هفتاد صفحه اي ديدم درباره مقابله با فيلترنيگ

    اگه خواستي تا لينكشو بذارم

     

Post a Comment

درباره من

تصوير من

تماس با من:


معمولا سر مي زنم:

لينك به جاهاي خوب:

آخرين 140 كاراكتر من در تويتر:

خط خطي هاي گذشته:

بايگاني:

لوگو دوستان:

فرهنگ لغات چند زبانه پاليز
آنتي فيلتر فقط اينجا
طنز نوشته هاي يك ديب دميني شيطون