بیتــانوشت

خط خطی های گاه و بي-گاه من...

 

وهم شگفت

February 19, 2007

چشم یک روز گفت: "من در آن سوی این دره ها کوهی را میبینم که از مه پوشیده است این زیبا نیست؟"
گوش لحظه ای خوب گوش داد سپس گفت: "پس کوه کجاست؟ من کوهی نمی شنوم"
آنگاه دست درآمد و گفت: "من بیهوده می کوشم آن کوه را لمس کنم من کوهی نمی یابم."
بینی گفت: "کوهی در کار نیست من او را نمی بویم."
آنگاه چشم به سوی دیگر چرخید و همه درباره وهم شگفت چشم گرم گفت وگو شدند و گفتند: "این چشم یک جای کارش خراب است!"

<جبران خلیل جبران>

Labels:

بیتـــــا  در ساعت 3:03 PM خط خطي كرده لينك ثابت

شرح 3 پيام رسيده:

  • در February 20, 2007 at 1:57 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام
    وبلاگ نو مبارک ، البته به وبلاگ قبلیت هم سر میزدم به این هم خواهم زد گفتم تا بلاگت مثل قبلی نشده یعنی محتواش بیشتر نشده بهت پیشنهاد کنم بیای تو وردپرس دات کام بنویسی ، فقط یک پیشنهاد هست .
    راستی مطالب قبلی وبلاگت را هم به وبلاگ جدید ایمپورت کنی بد نیست.
    موفق باشید...

     
  • در February 24, 2007 at 5:49 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام بيتا خانم
    خونه نو مبارك. اين سرويس هم كه داره مي لنگه. به هر حال موفق باشي.

     
  • در February 26, 2007 at 1:15 AM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام
    قرار بود چند شب قبل آپ کنید ها
    ما یادمون نمیره
    :)

     

Post a Comment

درباره من

تصوير من

تماس با من:


معمولا سر مي زنم:

لينك به جاهاي خوب:

آخرين 140 كاراكتر من در تويتر:

خط خطي هاي گذشته:

بايگاني:

لوگو دوستان:

فرهنگ لغات چند زبانه پاليز
آنتي فيلتر فقط اينجا
طنز نوشته هاي يك ديب دميني شيطون