بیتــانوشت

خط خطی های گاه و بي-گاه من...

 

كارناوال نوروزي در غربت

March 27, 2007

امروز بارون قشنگي اومد و به سختي تونستم تا عصر توي خونه بند بشم. بعد كه نم نم شد رفتم بيرون يكي دو ساعت قدم زدم و از ردپاي بارون و البته درياچه هاي متعدد و بي نظيري كه در كناره خيابون ناگهان رخ داده بود! لذت بردم. براستي كه بهار زيباست و بقول يه آدم خوش سخن كه نمي دونم كي بوده: "براي صاحبان چشم، جلوه هاي بيشمار بهار آيات چشم نواز خداوندند".
قشنگترين عكسهايي كه بمناسبت عيد ديدم، امروز توي سايت دوربين نت بود كه آلبوم عكسيه از كارناوال نوروزي ايرانيان در نيويورك! كي شه بشه ما هم اينقدر شاد و آزاد و رنگين نوروز رو با هم جشن بگيريم...

اين عكسها رو آقا/خانم نيكو شيدفر گرفته اند.

Labels:

بیتـــــا  در ساعت 10:02 PM خط خطي كرده لينك ثابت

شرح 2 پيام رسيده:

  • در March 30, 2007 at 2:36 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام
    خونه جديد مبارك
    بعد از مدتها كه فرصت كردم بيام نت رفتم به آدرس قبلي كه ديدم اسباب‌كشي كرديد اينجا
    خوب شد با اومدن بهار شما هم تازه كرديد.
    بهار دست‌نوشته‌هاتون مبارك
    موفق باشيد و پيروز

     
  • در March 31, 2007 at 12:15 AM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام خیلی جالب بود از اینکه ایرانیها این رسوم رو اونجا اینقدر قشنگ انجام می دن و باز هم آبروی ما و می خرن
    آن لاین هم می شین شما؟

     

Post a Comment

درباره من

تصوير من

تماس با من:


معمولا سر مي زنم:

لينك به جاهاي خوب:

آخرين 140 كاراكتر من در تويتر:

خط خطي هاي گذشته:

بايگاني:

لوگو دوستان:

فرهنگ لغات چند زبانه پاليز
آنتي فيلتر فقط اينجا
طنز نوشته هاي يك ديب دميني شيطون