بیتــانوشت

خط خطی های گاه و بي-گاه من...

 

غم كي بزرگتره؟

March 14, 2007


َAutumn's Vantage by Damon-A. H. Denys

اگر تمام مردم دنيا بزرگترين غم زندگيشان را در دست بگيرند و در صفي بايستند تا يک قاضي حکم کند غم چه کسي از همه بزرگتر است، هرکس با نيم نگاهي به بغل دستي خود غمش را در جيب مي گذارد و به خانه بر مي گردد.
<نمي دونم كي گفته!>

Labels:

بیتـــــا  در ساعت 12:29 AM خط خطي كرده لينك ثابت

شرح 4 پيام رسيده:

  • در March 14, 2007 at 8:09 AM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام.
    مثل همیشه خلاصه و مفید
    این بهترین تفسیر برای نتیجه ای است که من چند وقتیه به اون رسیدم و سعی میکنم که در مواقع مواجهه با غم و غصه ها با کمک اون به خودم دلداری بدم و زندگی رو به کام خودم تلخ نکنم و به جاش صبورانه تر با مشکلات برخورد کنم

     
  • در March 14, 2007 at 9:03 AM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام خوبي ؟

    بازهم ايني كه گفتي تاييد ميشه

     
  • در March 14, 2007 at 11:06 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام بيتاي مهربون خودم
    نگران نباش ! تا آخر خرداد كه زنده هستم !
    بعدشم حداكثر دو سه ماه غيبم بزنه ! اصولا آدم پررو و پوست كلفتي هستم !!! يهني كه بازم سر و كله ام پيدا ميشه !

    اين مستر هازبند رو اگه تو تا حالا ديديش ، من هم ديدمش ! يهني كه نيستش فعلا اين ورها ! ارديبهشت ماه برميگرده ...

    آهان ... جمعه ميرم خونه تهطيلات نوروز ... همين حالا تبريك عيد بگم بهت ... ايشالاه كه سال خوب و شادي داشته باشي ، با كلي پول و خبرهاي خوب .

     
  • در March 16, 2007 at 2:24 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    یکی از دوستام حرف قشنگی زد که فکر کنم اینجا جاشه که بگم :
    هر وقت مشکلی واست پیش اومد بخند و این شعر اخوان رو با خودت زمزمه کن :
    زندگی شاید همین باشد
    روی من که خیلی تاثیر گذاشت

     

Post a Comment

درباره من

تصوير من

تماس با من:


معمولا سر مي زنم:

لينك به جاهاي خوب:

آخرين 140 كاراكتر من در تويتر:

خط خطي هاي گذشته:

بايگاني:

لوگو دوستان:

فرهنگ لغات چند زبانه پاليز
آنتي فيلتر فقط اينجا
طنز نوشته هاي يك ديب دميني شيطون