بیتــانوشت

خط خطی های گاه و بي-گاه من...

 

زهي خيال باطل، زهي اميد محال

April 3, 2007

- ياد من باشد كاري نكنم كه به قانون زمين بربخورد...
-
ياد من باشد كه قرار نيست همه تفاوت دنياي درونم را با آنچه در ظاهر هستم بفهمند و اگر فهميدند، بتوانند درك كنند،
- ياد من باشد كه ادب خرجي ندارد، ولي همه چيز را خريداري مي كند؛ حتي توجه، احترام و تحسين زني را كه ياد گرفته احساسات و گوش شنوايش را تعطيل كند تا بتواند فقط آنچه در ذهنش فرو كرده اند به تو منتقل كند تا از راهي كه به تركستان ميرسد خارج شوي،
- ياد من باشد با چشمان باز نگاه كنم تا بفهمم كه خيلي آرماني فكر مي كنم، خيلي خيلي زياد،
- ياد من باشد بيهوده دلخوشم، ماجراجويي فقط مال فيلمها و كتاب داستانهاست،
- ياد من باشد اگرچه بربرها صدها سالست كه مرده اند، اما بربريت به قوت خود باقيست. اينجا قانون زمين مي گويد: جوان تحصيلكرده اي را به اتهام ... (يك عبارت ساخته خودمان!) توسري مي زنيم، تحقير مي كنيم، چندين ساعت به سلول انفرادي مي فرستيم، به خانواده اش نشان نمي دهيم و مثل يك جاني محاكمه مي كنيم... همانطور كه مي توانيم چشم ببنديم و جنايت در حق يك ملت را به بزرگواري خود ببخشاييم، كيست كه به ما اعتراض كند؟
- ياد من باشد شايد سواد داشته باشم، شايد بفهمم چه مي خواهم و چه مي كنم، اما فقط يك دخترم، اينجا ايران است و شهر من شهريست با جمعيتي كمتر از چهارصدهزار نفر،
- ياد من باشد زياده دلخوشم. در اين دنيا هيچ وقت و هيچ كجا آزاد نيستم. آزاد نيستم آنطور باشم كه هستم...!

» باز هم به مدت (نامعلوم) روز به حالت تعليق مي مانم، باشد كه اين داستان ختم به خير شود.
» از همه دوستاني كه در اين غيبت يك هفته اي سراغ منو گرفتند بي نهايت متشكرم. مطمئن باشيد اگرچه آنلاين نمي شم، اما حالم خوبه و با كسي هم قهر نكردم!
» خداوند هيچ كس را گرفتار سپاه كوردلان نكناد، آميـــن!

Labels:

بیتـــــا  در ساعت 11:43 AM خط خطي كرده لينك ثابت

شرح 5 پيام رسيده:

  • در April 3, 2007 at 4:54 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام بيتا خانم
    اميدوارم اين حالت تعليق فقط مربوط به آپ كردن باشه.
    دختر بودن يه معضل نيست. يه درد نيست. جامعه نمي فهمه. بايد باهاش كنار اومد. نبايد جا زد. نبايد فكر كرد كه همه چيز از دست رفته. مي دونم كه مي دوني دختر بودن مشكل ترين كار دنياست. بزرگترين كار دنياست. گرچه بدون خواستن ما اين اتفاق افتاده. ولي الان ما دختريم. بايد درست فكر كنيم و درست عمل كنيم. خيلي راحت ميشه گفت نه. من گفتم. هرچند كه مي دونستم عواقب خيلي بدي خواهد داشت. سال جديد شروع شده. دوباره شروع كن. مثل شكست خورده به همه چيز نگاه نكن. تو مي توني همه چيزو تغيير بدي. اين يه قدرت خداداديه. مطمئن باش مي توني. شايد اينا همش نصيحت گونه باشه ولي بيشتر درددل بود. من با تو همدردم. مي فهمم چي مي گي. براي همين اينا رو نوشتم.
    اميدوارم سال نو بتونه همه دلخوري هاي گذشته رو جبران كنه.
    موفق مويد پيروز

     
  • در April 4, 2007 at 12:23 AM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام عزیز
    باز چی شده صد بار بهت گفتم ساده باش اما با مسائل ساده برخورد نکن

     
  • در April 4, 2007 at 10:28 AM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام.دختر خوب
    این حرفها چیه می زنی.من خودم این قدر گرفتار احساسات منفی و بد شدم . میخواستم بیام سراغ تو تا به من کمک کنی . البته کمک معنوی
    اما الان میبینم ...
    امیدوام برداشتم نادرست باشه از حرفات چون خداییش نتونستم بفهمم واقعا چته
    امیدوارم مشکلت به زودی حل بشه

     
  • در April 7, 2007 at 6:59 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام عزيزم خوبي ؟
    خيلي بي حوصله شدي... بعضي چيزهايي كه گفتي ربطي به اينكه چندنفر رو توي پارك لاله دستگير كرده بودند هم داشت ؟؟

    من يه چند وخته حس ميكنم از موقعي كه از اون شركته استعفا دادي بي حوصله و خسته هستي ...
    خانومي خب سرگرميهاي خوب پيدا كن .. مثلا شنا ، كلاس ورزش و اينا خيلي توي روحيه تاثير داره ها

    بوس .. باي ... ميبينمت بعدن

     
  • در April 8, 2007 at 3:06 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام
    شما رو نمي شناسم اما از بلاگ بهزاد ادرس رو برداشتم و به خونتون سري زدم
    گويا بد موقع بود امدن من
    اما مهمان ناخوانده داشتن هم عالمي دارد
    خوب مي نويسيد اما خيلي عجول هستيد
    بدرود

     

Post a Comment

درباره من

تصوير من

تماس با من:


معمولا سر مي زنم:

لينك به جاهاي خوب:

آخرين 140 كاراكتر من در تويتر:

خط خطي هاي گذشته:

بايگاني:

لوگو دوستان:

فرهنگ لغات چند زبانه پاليز
آنتي فيلتر فقط اينجا
طنز نوشته هاي يك ديب دميني شيطون