بیتــانوشت

خط خطی های گاه و بي-گاه من...

 

To improve is to change

August 26, 2007

دوباره قالب وبلاگم رو تغيير دادم. گرچه اين بار سومه، اما هنوز بازي نشده (تا 3 نشه بازي نشه). طي يك اقدام سرعتي، به دنبال يه قالب جمع و جور و سبك مثل اين گشتم و اولين رو كه پيدا كردم ترجمه اش كردم. البته شايد به قول يك دوست باز هم اون قالبي كه بايد باشه نيست. اما بعداًها شايد تغييرات جزئي روش بدم؛ شايد دوباره عوضش كنم؛ و شايد هم اصلاً مهاجرت كنم به وردپرس!
خدا رو چه ديدي؟ بهرحال تغيير مداوم چيزيه كه هميشه از تكرار بيشتر دوستش ميدارم. به قول وينستون چرچيل:
To improve is to change; to be perfect is to change often!

Labels:

بیتـــــا  در ساعت 12:50 AM خط خطي كرده لينك ثابت

شرح 2 پيام رسيده:

  • در August 26, 2007 at 8:12 AM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام
    قالب جديدت قشنگه ولي من اون قبلي رو بيشتر دوست داشتم.
    هرچن اين اواخر باهاش مشكل داشتم متن ها رو توي هم نشون ميداد
    ولي درمجموع با سليقه اي اينو هميشه گفتم البته پيش خودم
    قربونت زود به زود اپ كن يه سايت فيلترشكن هم به من معرفي كن اينجا مشكل فيلترينگ دارم
    مرسي و باي باي

     
  • در August 26, 2007 at 9:13 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    قالب جدید مبارک
    قشنگه
    اون دات نت کار رو از جلوی لقب من برداری بهتره .. آبروی دات نت میره خب

    فعلا
    بای

     

Post a Comment

درباره من

تصوير من

تماس با من:


معمولا سر مي زنم:

لينك به جاهاي خوب:

آخرين 140 كاراكتر من در تويتر:

خط خطي هاي گذشته:

بايگاني:

لوگو دوستان:

فرهنگ لغات چند زبانه پاليز
آنتي فيلتر فقط اينجا
طنز نوشته هاي يك ديب دميني شيطون