بیتــانوشت

خط خطی های گاه و بي-گاه من...

 

بنزين و ترقه بازي!

August 29, 2007

›› بعد از اين همه سال، بالاخره امشب كمي (!) فكر كردم تا فهميدم ارتباط بين تولد امام ها و جشن هاي مذهبي ديگه و ترقه در كردن همون "ت" اولشونه، به همين سادگي! اي خداي آسمانها كمي درك و شعور بده ما را _لطفا_...!
›› مشكل بنزين مسافران عزيز هم حل شد شكر خدا. حتي اونهايي هم كه بچه هاشون در حسرت شمال موندن كاري نداره من يادشون ميدم (!):
1. كافيه با يك نفر كه با شما دست كم 100 كيلومتر فاصله داره آشنا يا دوست يا فاميل باشيد،
2. بعد از يك نوبت سوخت گيري، كارت سوخت خودتون رو براي اون پست كنيد و به او هم بگوييد متقابلا كارت سوختش را براي شما پست نمايد،
3. حالا مي تونيد به دفعات نامنظم و حساب شده سوخت گيري كنيد، به نحوي كه حتي سيستم هاي هوشمند هم قادر به آناليز صحيح مسيري كه شما نپيموده ايد (!) نشوند،
4. اگه به جواب نرسيديد اين روال را از گام اول دوباره آغاز كنيد!

Labels:

بیتـــــا  در ساعت 12:17 AM خط خطي كرده لينك ثابت

شرح 5 پيام رسيده:

  • در August 31, 2007 at 5:22 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلام
    یکی بهم بگه اشکال از کیه؟
    از فایرفاکس که همش از کش ( به فتح کاف ) استفاده میکنه یا من که وقتی میام اینجا اف پنج رو نمیزنم؟
    وقتی تو آدرس بار میزنی بیتا و خودش آدرس رو میاره و اینتر میکنی و میای یه صفحه نارنجی و سفید میبینی میگی اِ، اینجا کجاست؟
    دوباره آدرس رو چک میکنی و میبینی درسته
    بعد میبینی که بیتا خانم خونه تکونی کردن
    اینجوریاست که چهار پنج تا پستشون رو از دست میدی و یه سر زدن به وبلاگ نیم ساعت طول میکشه
    ;-)
    بک گروند سفید باعث شده که احساس کنم چشمهام واقعا 0.25 کم دارن و عینک خاک گرفته رو مجددا بر روی بینی سوار کنم
    نمیشه قضاوت کرد که کدوم قشنگ ترن ،من این قالب رو انتخاب میکنم آخه قبلیه خیلی بی روح بود این یکی جونداره
    ;-) again
    موفق باشی
    یادمان باشد از امروز اف پنجی بزنیم

     
  • در September 3, 2007 at 12:05 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    قالب جدیدتون اصلا" مبارک نباشه! در حد تیم ملی ضعیفه این قالب جدید :(

     
  • در September 27, 2007 at 6:30 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    سلامممممممم ....... کجا بودی ؟ درس میخوندی :

    توی تاکسی چسبونده بودن ! یعنی گفتن توی تاکسی ممنوهه !

    :دی !

     
  • در November 20, 2007 at 8:28 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    salam Bitaiee
    cheghadr dars mikhooni

    hoom... hei oomadam chand bar coment bezarama ... hei irad migereft ..

    khoobi ? khoshi ? roozegar khoobe ?

    gooshe sheitoon kar, kam kam mikham dobare reload konam o active besham !

    boos Boooos

    felan
    bye
    kolli ham good luck o ina

     
  • در December 8, 2007 at 12:58 PM Anonymous Anonymous پيام داده...

    به نام خدا
    آمدم
    نبودید
    باز هم می آیم

     

Post a Comment

درباره من

تصوير من

تماس با من:


معمولا سر مي زنم:

لينك به جاهاي خوب:

آخرين 140 كاراكتر من در تويتر:

خط خطي هاي گذشته:

بايگاني:

لوگو دوستان:

فرهنگ لغات چند زبانه پاليز
آنتي فيلتر فقط اينجا
طنز نوشته هاي يك ديب دميني شيطون